Bota/Rajoni

Bëri sfidën e ‘Tik Tok’, humb jetën tragjikisht 15-vjeçarja

Bëri sfidën e ‘Tik Tok’, humb jetën tragjikisht 15-vjeçarja
23:02 | 06 Shtator 2020

Benadryl është një medikament pa recetë që trajton alergjitë dhe ftohjen. Por sipas ekspertëve, konsumimi në sasi të mëdha mund të çojë deri në vdekje. Një ekspert për mediat në Oklahoma tha se adoleshentët mendojnë se ky medikament jep efektet e marijuanës, por kjo nuk është e vërtetë.

Pasi konsumojnë Benadryl, të rinjtë mund të përjetojnë halucinacione dhe efekte të ngjashme me droga të jashtëligjshme. Nën këto afekte ata filmojnë veten dhe e publikojnë në Tik Tok.

Scott Schaeffer, drejtor i Qendrës për Informacione nga Helmet dhe Drogat. Në Oklahoma, tha për mediat se kjo metodë mund të shkaktojë rrezik të madh për jetën.

Në fillim, mund të pësojnë kriza e më pas sëmundje në zemër. Zemra ka tendencë të dalë nga ritmi i saj i zakonshëm dhe të mos pompojë gjak në mënyrë efektive.š

“Petrol Company” në natën e “Kurban Bajramit” e bën me shtëpi të re familjen nga Skenderaj

Të tjera